FAQ – Hjælp & Ofte stillede spørgsmål

FAQ - Ofte stillede spørgsmål på Vetboxen.dk

Hvad er Vetboxen.dk for en forretning?

Super godt spørgsmål, Vetboxen.dk er en samling af Danske dyrlæger som ikke ønsker at være en del af de store kæder, men som ønsker at vise deres kunnen også når det kommer til nethandel.

Det betyder du via Vetboxen.dk som er et 100% Dansk selskab, som betaler moms og skat I Danmark kan handler hos Danske dyrlæger til nogle af de bedste priser du finder på internettet. 

Du kan læse mere om Vetboxen.dk her, eller find din lokale dyrlæge her.

Spørgsmål omkring Vetboxen.dk

  1. Er det sikkert at sætte mit kreditkortnummer ind på denne mystiske hjemmeside?
    Du kan være helt rolig – Vi gemmer nemlig ikke nogle af dine kreditkortoplysninger (som håndteres af vores betalingssystem – Epay.dk, som er et, hvis ikke de bedste i denne branche), og vi deler naturligvis heller ikke dine personlige oplysninger med andre.

  2. Hvad er din privatlivspolitik?
    Vi deler aldrig dine oplysninger med tredjepart. Hvem er en tredjepart? Den første part er os, og den anden part er dig. Så er en tredjepart nogle andre end os og dig. Og du ved, de har nok nok allerede, så derfor deler vi ikke med andre 🙂

  3. Accepterer du Mobilepay?
    Ja naturligvis og vi accepterer også alle de store kreditkort som: DANKORT, VISA, MasterCard, AMEX og Discover m.m.

  4. Vil du acceptere BitCoins, CyberBeans eller JuggaloCoin?
    Absolut ikke – eller vi har tænkt på det, men nej ikke pt.

Forsendelse & Retur

  1. Min ordre er aldrig ankommet.
    Tjek din ordrebekræftelses-email for sporingsnummeret, her kan du se om den er på vej eller leveret forkert. Hvis det ikke virker, så send os en email, fortæl os hvad du bestilte og dit bestillingsnummer, så skal vi nok hjælpe dig..

  2. Min ordre ankom ufuldstændig eller beskadiget.
    Først tag en dyb indånding. Så lukker du dine øjne og forestille ansigterne af alle du elsker, og alt, hvad du holder kært. Dette burde få dig i bedre humør, for vi ved det aldrig er særlig dejligt når dette sker – og vi beklager fejlen mange gange, men der er hjælp at hente, vi finder ALTID en løsning, selvom det ikke er vores fejl.

    send os en mail. Fortæl os hvad du bestilte og dit bestillingsnummer, så hjælper vi dig med det samme.

  3. Jeg vil gerne returnere min ordre.
    Øv… men ja det kan jo ske og det er ikke noget problem.

    Klik her for at læse mere om vores regler omkring returnering af en ordre.

  4. I don’t live in the Denmark or Sweden, the best countries in the entire world by any metric, except guns per citizen and tax level. But can I still buy from the best online pet and veterinarian webshop in the world?
    Yes… but you have to call us on +45 53 53 29 29 then we will find a way to fix it for you – it will have a delivery cost added depending on what country we have to deliver it to, but basically  we can deliver everywhere also outer space if needed as we have a great space program here in the Nordic countries Also, additional taxes and duties may apply to your international / outer space order. We have no control over that. Sorry. 

  5. Lidt andre ting.
    Lad os se … Vi er godkendt af vores mange kunder og naturligvis også E-Mærket, vi opkræver ikke afbestillingsgebyrer, vi udskifter generelt ting, der kommer alvorligt beskadiget, og hvis din ordre skal refunderes, udsteder vi din refusion inden for 5 hverdage fra vores sidste email. Så der burde være pænt godt styr på det helel.